Gå til hovedinnholdet.

Aktuelt

Aktuelt

Pågående

Snakk om døden i jula.

Palliativ behandling: Mange ønsker å dø hjemme. Da må vi snakke om det, skriver kronikkforfatteren.

Helse Nord: En må kartlegge årsakene før en foreslår løsninger

Paradoksalt nok er det innbyggerne som står for den saklige argumentasjonen for å bevare akuttfunksjonene ved lokalsykehuset.

Hva er viktigst - helsetilbud til de mest sårbare pasientene eller politikk?

Personer med utviklingshemming er blant de som har det dårligste helsetilbudet i Norge. Primærhelseteam skulle rette opp i dette. Da er det alvorlig og uetisk at et velfungerende tilbud nå kan bli satt på vent.

Vi skal alle dø, så la oss snakke om det

Vi vet at vi alle skal dø. Vi vet bare ikke når, hvor eller hvordan det vil skje eller hvordan vi vil oppleve det. Er det da mulig å snakke om det? Selvfølgelig.

Vil vi ivareta pårørende? Verktøyet for kommunene finnes

Det kan være manglende samsvar mellom det kommunene mener er på plass for å ivareta pårørende, og det pårørende selv erfarer. Hvordan kan kommunene ledes i riktig retning av god pårørendestøtte?

<< < 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >

Avsluttet

Fant ingen å vise