- Aktiv omsorg
- Behandling
- Demens
- Elever, lærlinger, studenter
- Ernæring og tannhelse
- Etikk, jus og dokumentasjon
- Kompetanseutvikling
- Forebygging
- Legemiddelbehandling
- Lindrende behandling
- Organisering, utvikling og teknologi
- Psykisk helse og rusavhengighet
- Utviklingshemming
- Pårørende og frivillige
- Andre diagnoser
- Arkiv prosjekter 2009-2016
Modeller for praksis
Periode: 2018 - 2019 | Østfold | Avsluttet
Hovedhensikten vil være økt sluttkompetanse etter endt utdanning, og derigjennom økt kvalitet og pasientsikkerhet. SVEKOMP prosjektet ønsker å få svar på hvilke grunnleggende ferdigheter syke- og vernepleierstudenter bør lære på høgskolen og hvilke ferdigheter de bør lære i praksis. Prosjektet ønsker å kartlegge hvordan praksis erfarer studentenes forberedthet og kompetanse på ulike nivåer av utdanningen, samt nyutdannede kollegaers forberedthet og kompetanse.